Buszbérlés árak

Home \ Buszbérlés árak

A feltüntetett buszbérlés árak tájékoztató jellegűek, ha már tudod az utazás adatait (mikor, hova), kérj ajánlatot!

Bérelhető buszok és buszbérlés árak


FérőhelyKilométerdíjÓradíj
Van Hool55 fő320 Ft / km8000 Ft / óra
Ford Transit16 fő190Ft / km6000 Ft / óra

ÁFA és további díjak

Az ÁFA mértéke belföldi utaknál 27%, külföldi utaknál 0%.

Díjszabásunk kilométer díj, illetve óradíj alapú.

Óradíjas szolgáltatásnál minimum 5 óra/nap kerül kiszámlázásra.

Kilométer díj esetén a napi minimális teljesítmény 220 km/nap.

Úthasználati- és parkolási díjak, esetleges komp-, alagút-, és egyéb díjak, valamint többnapos belföldi-, illetve nemzetközi útnál a gépkocsivezető(k) szállásának, ellátásának költsége, napidíja (15 000 Ft/nap /fő) a megrendelőt terhelik.

A ki- és beállás miatt óradíjas fuvar esetén a tényleges órákon felül plusz 1 órát számolunk fel, míg kilométer díjas személyszállítás esetén pedig plusz 30 km-t számolunk fel.

Az autóbuszok megengedett legnagyobb sebessége autópályán és autóúton 80 km/óra, egyéb úton 70 km/óra, kivéve a Tempo 100 minősítéssel rendelkező buszoké, melyek autópályán és autóúton max. 100 km/óra sebességgel haladhatnak.

Foglalj nálunk buszt! Kérj árajánlatot most!

14 óránál hosszabb menetidő esetén 2 sofőrre van szükség, ekkor a 2. sofőr napidíját is fel kell számoljuk.

Nemzetközi fuvar

Várható plusz költségek nemzetközi fuvar esetén a környező országokban:

  • Ausztria: osztrák ÁFA (10%), autópályadíj (Go-Box)
  • Horvátország: horvát ÁFA (25%), autópályadíj
  • Lengyelország:  lengyel ÁFA (8%), autópályadíj
  • Németország: német ÁFA (19%)
  • Olaszország: autópályadíj
  • Szlovákia: autópályadíj
  • Szlovénia: szlovén ÁFA (9,5%), autópályadíj
  • Egyes országok városaiba belépési díjak (Pld. Velence)

Napi vezetési idő

A napi vezetési idő maximuma 9 óra, amit kétszer egy héten (hétfőn 0 órától vasárnap 24 óráig terjedő időszakban) fel lehet emelni maximum 10 órára. A napi vezetési időt két, legalább 9 órás pihenőidő (napi vagy heti) közötti időszakban kell nézni. Bármely 9 óra feletti vezetés (például 9 óra 5 perc) kihasználja a felemelt napi vezetési idő lehetőségét.

Napi pihenő

Műszakkezdéstől számított 24 órán belül napi pihenőt kell tartani, mely lehet rendszeres (minimum 11 órás) vagy csökkentett (kevesebb mint 11, de legalább 9 óra). A rendszeres pihenőt 2 részletben is meg lehet tartani egy 3 órás és egy 9 órás pihenő formájában.
Nemzetközi utak esetében, négykezes járat esetén a 24 órás időszak 30 órás időszakra bővül, ezen belül kell egy legalább 9 órás pihenőt tartania mindkét sofőrnek.

Szünetek

Maximum 4 és fél óra vezetési idő után 45 perc egybefüggő szünetet kell tartani, amit ki lehet váltani egy minimum 15 perces és egy ezt követő minimum 30 perces szünettel.
Két gépkocsivezetős járat esetében 30 órás időszakonként minimális 9 óra a pihenőidő, azaz az összmunkaidő maximum 21 óra lehet. A pihenőidő csak álló járművön tölthető el, de csak abban az esetben, ha a gépkocsivezető részére kialakított pihenőhely (hálófülke) áll rendelkezésre.
Mozgó járművön – balesetveszély miatt – a fekhelyeken senki sem tartózkodhat. Amennyiben a program nem teszi lehetővé a fenti szabályok betartását, úgy 2 fő gépkocsivezető részvétele szükséges!
2 gépkocsivezető folyamatosan 21 órát tölthet úton, ezután 9 óra egybefüggő pihenőidőt kötelesek szálláshelyen eltölteni. Ebben az esetben folyamatos a haladás, a két gépkocsivezető felváltva vezet, a technikai pihenők beosztása a csoport igénye szerint történik.

A heti pihenőidő, ha a lakóhelyén vagy a telephelyén veszi ki a pihenőidőt, megszakítás nélkül 45 óra. Ha a gépkocsivezető a heti pihenőidejét nem a lakóhelyén vagy a telephelyén veszi ki akkor a legkevesebb pihenőidő 24 óra lehet. A hét közben csökkentett napi pihenők elmaradt időtartamai (maximum 3×2 = 6 óra) a heti főpihenővel egyben kell kivennie a gépkocsivezetőnek.

Munkaidő

A napi összmunkaidő legfeljebb 13 óra lehet, ez hetente 3 alkalommal 15 órára növelhető (a napi 11 órás pihenőidő 9 órára való háromszori csökkentése következményeként).